Valami régi, valami új...

Kedves olvasók, idetévedők!

Először is nagyon-nagyon szégyellem magam, hogy ennyi ideje nem jelentkeztem... Annyira szeretnék nektek fejezeteket hozni és tovább írni a Szeress engem! de nincs időm rá.
Azt hittem ünnepeket alatt lesz, de hát ez egy szép álom volt :)

Ezért most, késéssel, de szeretnék Boldog Új Évet kívánni nektek.
Én csak egy valamit szeretnék, IDŐT!! De az sajna már most nincs :/

Most jöjjön egy kis áttekintés :) Mi is történt velem 2014-ben!

Irói szempotból:
- nem jelent meg könyvem, de nem kesergünk még megtörténhet idén :)
- Négy Őselem a Maxim kiadó első olvasás után bekérte a teljes kéziratot, még várunk :)
- Befejeztem a Lovászlányt :)
- Elkezdtem a Lélekkeresőt, de ihlet hiány miatt félbe hagytam...
- Elkezdtem a Szeress engem! ihlet az van, idő hiány miatt szünetel, de nem hagyom félbe :)
- Elküldtem a Lovászlányt az Aranymosásra, most jön az, hogy nem tudom mit kezdjek magammal mert izgulok miatta :)
Statisztikája:
              - Oldalak száma: 111 (A/4)
              - Szavak száma: 74 699
              - Bekezdések száma: 2 235
              - Sorok száma: 5 827
              - Karakterek száma: 478 163


Blog/facebookos oldal:
- Blog statisztika: - 22 234 látogató
                          - 44 követő ^^ <3
                           - 126 bejegyzés
                           - Legnépszerűbb bejegyzés: Szeress engem! 1. fejezet :)
- A Facebookos oldalam elérte a 332 követőt, aminek nagyon örülök :)

Moly.hu-s statisztika: (fontos, mert a könyvek, nagyon sokat adnak nekem :))
- Olvasva: 68 könyv plusz a szakirodalmak
- Olvasott oldalak száma: 22 860
-19 könyvet szereztem meg :)

 Egyetemi statisztika
- Elvégeztem a szakmai gyakorlatom
- Elkezdtem a szakdolgozatomat, aminek a témája Shakespeare Szentivánéji álomja :)
- Az öszi félév 21 tárgyból 17-ből voltam vizsgázni 14-ből sikeresen (ezért is nincs időm írni, aki egyetemista vagy komolyan veszi a középsulit, tudja milyen sokáig tanulni. Utána pedig ha akarsz sem tudsz olyan szinten írni, amivel meg vagy elégedve. Ha fáradt vagyok előjön a diszlexiám és katasztrófálissá válik a írásom)

Magánjellegű élmények:
- dolgozhattam a könyvtárban és az egyik városi óvodában, ahol nem csak tapasztalatot, de barátokat szereztem :)
- részt vehettem a pápai amatőr társulat Szentivánéji álom bemutatójában mint rendező asszisztens, nagyon jó visszajelzéseket kaptunk :) Sajnos csak 4 előadást ért meg a darab ugyanis az egyik színész előadás közben elhunyt... az évem egyik legmegrázóbb élménye volt... de a darab emlékei tovább élnek a mai napig... ezért is született meg az egyik történet ötletem, ami mindenképpen megírásra fog kerülni...
- Barátokat szereztem és vesztettem el
- Sajnos történetek rossz dolgok is a családommal és a családomban... reméljük az idei jobb év lesz...

Fogadalmat tenni nem szoktam, tervek, remények azonban vannak :) Először is szeretnék lediplomázni, majd valahol elhelyezkedni, igyekszem sokat olvasni, és természetesen írni, írni és írni :) Fejleszteni magam, befejezni a Szeress engem!-et és belekezdeni a Szentivánéji valóságba :) Megörvendeztetni titeket sok-sok fejezettel :)
Remények, hát... szeretnék legalább az előszűrőn átjutni az Aranymosáson, és reménykedem, hogy talán a Maxim kiadó kedvező választ ad, és a Négy Őselem a polcokra kerülhet :)

Kívánok nektek, örömöt, boldogságot és sikert a következő évre :)






Megjegyzések

  1. Szia! Kész a kritikád! :) Nem tudtam hogyan szóljak, szóval ide írtam. Remélem nem baj. :) http://criticbloggers.blogspot.hu

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések