Újdonságok, hírek, egyebek :)

Sziasztok!



Végeztem a januári vizsgáimmal is, így végre van egy kis időm magamra, másokra, és az írásra is :)
Készülget a 3. fejezet a Szeress engem!-ből :) mivel úgy néz ki elég hosszú lesz, lehet két felé szedem, hogy élvezetesebb legyen itt az olvasás :)

Egyetemi statisztika erre a félévre a következő:
21 tárgy, ebből 3 irodalom, 4 szakirány, 14 nyelvészet… 
3 nyelvészetes tárgy nem sikerült… 
4 tárgyam kettes, 1 hármas, 4 négyes, 8 ötös és egy ami aláírásért ment… 
40 kreditet teljesítettem. 
Azt hiszem mondhatom, hogy nem teljesítettem olyan rosszul :) A következő félév tárgyak szempontjából könnyebb lesz, de diplomázom is, így valamivel nehezebb is :) 

Más :) 
Ma felkerült egy cikkem Lera blogjára :) A diszlexiáról, diszgráfiáról írtam, amiben én is szenvedek, valamint a diszkalkuliát is megemlítem benne :) Nem vagyok nagy cikk író, nem is tanultam ezt, de ez fontos a szívemnek, hiszen minden mondatnál ezzel küzdök :) 
Olvasssátok el és várom a véleményeket :) 
http://salerablogja.blogspot.hu/2015/01/diszlexiadiszgrafiadiszkalkulia.html

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések