Hírek :)

Sziasztok drága olvasók! :)

Tudom mostanában nem igen jelentkeztem, bocsássatok meg, de az egyetem minden erőm leszívja.
Ma azonban pihenő napot tartottam ^^ Ami azt eredményezte, hogy elkészült a Szeress engem! 2. fejezetét és belekezdtem a 3.-ba is :) Vagyis hétvégén új fejezet :)

Plusz kaptam egy nagyon jó hírt :) Ezért is csökkentek a Négy Őselem fejezetei :) Ugyanis a Maxim kiadó első olvasatra nagyon pozitív véleménnyel volt róla és bekérték az egész kéziratot :) Ugyan nem iszok előre a medve bőrére, de ez elsőre nagyon jó :) Remélem és szorítok érte :)
"Ha nem is különlegesen egyedi az ötlet, a négy őselem köré épített történet fogadtatása kedvező lehet. Paranormális könyvek kedvelői körében a már kifutott vámpír, vérfarkas, alakváltók után el tudom képzelni, hogy rajonganának egy jól megírt, izgalmas őselemes történetért. " ^^ 

Az egyetemmel elég jól állok, egy vizsgámat már letettem :) Nagyon sok tárgyat ki tudtam már jegyzetelni, hétvégén dolgozatokat írok, így talán egy kicsit könnyebb lesz és később lesz időm/erőm írni :) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések