Hírek és egyebek

Kedves olvasók!

Tudom nem hoztam még a Szeress engem! következő fejezetét, pedig nagyon sokat megnéztétek aminek örülök ^^ Sajnos mindig közbe jön valami, de már neki álltam :)

Bár még nem kezdődött el hivatalosan az egyetem nekem már beszőtte magát a mindennapjaimba. Már elkezdtem jegyzetelni, kötelezőket beszerezni. Jelenleg 2 félévet akarok megcsinálni egy félév alatt, szóval nem lesz egyszerű, de muszáj megpróbálnom.

Jövő tavasszal/nyáron diplomázni fogok vagyis a szakdolgozatommal is neki kellett állnom foglalkozni :) Ha minden jól megy, hiszen tanár már van, aki elfogadta a témám, abból írhatom, amiből szeretném :)
"William Shakespeare Szentivánéji álom című vígjátékának Magyarországi bemutatói 1864-től napjainkig"

Talán ez is az oka annak, hogy új történet motoszkál a fejemben :) Bár hasonló történet állítólag már van külföldön, itthon ugyan még nem találkoztam vele, de lehet, hogy itt is. Így ezt ha meg is írom blogregényként fogom ^^



Szentivánéji valóság

„És én megkönnyítem földi göröngyöd,
hogy szállni tudj az ég tündérivel.”

Kővári Illangó Shakespeare-mániás.
Ezt mindenki nagyon jól tudja a környezetében.
Ám akármennyire is szereti, nem tud a doktori disszertációja végére érni.
Shakespeare Szentivánéji álomja kifogott rajta.

Aztán történt valami… talán Titánia sajnálta meg a lányt, talán csak a sors akarta így…
Illangó a tündérek között találja magát.
Testközelből nézheti végig a vígjáték minden pillanatát, ami teljesen összekever mindent

Puckot, a mindenre kész bajkeverőt elvarázsolja az idegen lány.
Ami csak még nagyobb gondokat okoz.

Vajon mi történik, ha egy 21. századi lány olyan helyre csöppen, ahol minden csupa varász?
Mi történik, ha egy tündér beleszeret egy emberbe?
Illangó visszajut-e valaha a saját világába?
Vagy nem is akar?

Nagyon sok minden zúg ezzel kapcsolatban a fejemben, de igyekszem újra ráhangolódni a Szeress engem!-re és új részt hozni minél előbb :)


Megjegyzések

  1. Kedves Sophie T.!

    Jelöltek téged versenyemen! :)
    Kattints :)
    http://elena-bkiado.blogspot.hu/2014/08/jeloltek.html

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések