Hírek és egyéb létformák

Sziasztok kedves olvasóim!

Tudom, hogy nagyon régen nem írtam, csak a fejezetek mennek fel, de iszonyatosan el vagyok havazódva.
Jelenleg még 8 órában dolgozom és egyszerűen hulla vagyok mikor haza esem és ha meg is jöttem van más dolog amit meg kell csinálni. A hétvégék ugyan ilyenek. Vagy itthon vagy páromnál vagyok, de mindig van valami ami miatt nem tudok leülni nyugodtan írni.

Ha majd lejár a szerződésem akkor talán könnyebb lesz, de hamarosan jön az egyetem utolsó félévem plusz a diplomamunkám és bizony nem lesz könnyű. Valamint rá kell gyúrnom az angolra, hogy meglegyen a nyelvvizsgám. SZóval nem lesz unalmas az életem, de tanulás mellett könnyebben tudok nekiállni írni mint munka mellett.

Első hírem, hogy sajnos egyenlőre szüneteltetve van a Lélekkereső történetem mert egyenlőre nincs hozzá ihletem, de remélem egyszer majd vissza fogok tudni térni hozzá.

Második, hogy viszont új történetben kezdek/kezdtem bele (mivel ma volt az első olyan nap, hogy le tudtam ülni írni még csak az első fejezetnél járok) Ezzel kapcsolatban új lesz a design majd :)
Címe: Szeress engem! (Még változhat)
Fülszöveg: Mit tennél, ha az életed, amit szeretsz és elfogadsz; a feladat, amibe már beletörődtél összetörni látszik?
Salera Matthewstól kaptam :)
Egyetlen tett… ami a tiéd, mindent felborít…

Mit tennél, ha olyasvalakibe szeretsz bele, akibe nem szabad?
Tudod, hogy nem szabad… de, ami már gyökeret vert nehéz kipusztítani…

Mit tennél, ha a szerelmed hiába való volna?
Hiszen ő csak barátként tekint rád… a szíve már másé…

Te mit tennél?
A fényt vagy a sötéted választod?

Rina semmi másra nem vágyik, mint hogy leteljenek a tanuló évei, beteljesítse a feladatát, a helyére ültesse a trónörököst, majd elmehessen Thea-földjéről. Be akarta járni a világot, végigsétálni az országokon, nem törődni semmivel és végre élni.
Mégpedig egyetlen emberrel…
A kaland elindul… a csapat útra kel, a Sötétség erdejében… Rina pedig egyre mélyebbre süllyed a saját fájdalmában, pedig nem szabadna… nem válthat azzá, akit gyűlöl…
Az erdő egyre jobban behálózza eltérítve az útjáról…

Egy a hét közül… egy, aki megszüli a Bosszú hercegét…


Harmadik, a Maxim kiadó azt mondta mindenképpen kapok választ arról is ha nem találják alkalmasnak a kiadásra, de majd csak szeptember környékén. Nem azt mondom, hogy nem reménykedem, de inkább szkeptikusan állok hozzá :) Ha kiadják nagyon fogok örülni, ha nem akkor gondolkodom az Undergroundon mert bár nem nagyon szeretem a magánkiadásokat a Négy Őselemet annyira szeretném azért a kezemben tudni, hogy lehet bevállalom :)

Negyedik, nagyon hajlok a felé, hogy indulok a Lovászlánnyal az Aranymosáson, szóval megy a javítás ezerrel :D

Kaptam egy díjat Alice-től így most ezt is megcsinálom ebben a bejegyzésben :D

Milyen területen dolgoznál, ha nem ott, ahol éppen elhelyezkedtél?
Nagyon szeretnék színházban dolgozni. Akár rendező mellett asszisztensként, akár íróként, mert nagyon gondolkodom, hogy megpróbálkozom dráma/komédia írással. Vagy csak egyszerűen szervezőként :) 


Milyenek voltak az iskolai eredményeid?
Egész jók bár a matek, a kémia és a fizika nem volt az erősségem. Nem szeretem a számokat :) 


Mi volt eddig életed legjobb döntése?
Hogy megbocsátottam a legjobb barátnőmnek mikor két hónapig nem beszéltünk. És ha lehet még egyet mondani, az, hogy elkezdtem írni. 


Szereted a dupla csokis muffint?
Még nem ettem, de mivel dupla csoki és muffin biztos szeretném :)

Négy random dolog rólam:

Diszlexiás és diszgráfiás vagyok.
Nagyon szeretem a plüssöket, tele van velük a szobám ^^
Imádok a barátnőmmel őrült, hülye sztorikat kitalálni, amin szétröhögöm magam :)
Utazás közben muszáj zenét hallgatnom. 

Négy kérdés:

Mi az első gyerekkori emléked? 
Mi volt az ami miatt írni kezdtél?
Mi a kedvenc kutyafajtád?
Mi a legnagyobb álmod az életben? 

A négy ember, akinek a díjat adom: 

Más

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések