Hírek

Huh, nagy boldogság, hogy a blog látogatottsága elérte a 14.000-et :) Nagyon köszönöm, hogy ennyien jártok erre még ha csak áthaladóban is :)
Ezen kívül van 27 követőm, aminek nagyon örülök :)

Sosem gondoltam, hogy egyszer ilyen számokat írhatok ki :) Egyrészt nagyon boldog vagyok, másrészt szomorú...

Nagyon súlyos írói válságot élek át... nem tudok halad egyetlen írásommal sem... Nincs ihlet, nincs idő, nincs erő. Teljes mértékig az egyetem körül forog most az életem. Elkezdtem dolgozni a szakmai gyakorlatomon, amihez nagyon sokat kell kutatni. Ezen kívül szervezem a következő félévemet, ami egyszerűen katasztrófa lesz...

Bár nem akartam úgy néz ki a Négy Őselem 1- Lángolás végig felkerül a blogra :) Még mindig nem kaptam választ a kiadótól :/ Úgy hiszem ez a történet még mindig nem ért meg a kiadásra... Pedig a szívem csücske és úgy szeretném kiadásban látni... De az élet valamiért nem akarja.

Névnapomra kaptam anyukámtól egy könyvet, aminek nagyon örültem és volt benne egy idézet, ami nagyon megfogott :)

"Nem csak lábakra van szükség...
Nem csak arra, hogy mindig szilárdan álljunk a földön. Nem csak arra, hogy két lábon próbáljunk eljutni a célunkhoz. Néha szárnyak is kellenek. Felemelkedni, szállni, repülni álmaink útján célunk felé. Hinni azt, hogy elérjük, hogy ami ma álom, egykor valóság lesz. De ehhez nem elég a láb. Ehhez szárnyak kellenek. 
Mosolyszárnyak"  Csitáry-Hock Tamás: Szívszelidítő

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések