Élmény beszámoló :)

Sziasztok kedveskéim :)

Tudom megint eltűntem, de mostanában nem igazán volt se időm, se kedvem írni. Kicsit sajnálom, hogy nem kapok visszajelzéseket és ez elszomorít, de nem adom fel. Tudom, hogy nem azért kell írni, mert olvasnak, hanem mert szeretek, de néha jó érzés visszajelzést kapni. De majd visszarázódom  :)

Most egy kicsit arról szeretnék mesélni, hogy milyenek voltak a bemutatóink :) Bizony véget értek a próbák és közönség előtt szerepeltünk. Vagyis csak a színészek, én nem mert én utálok szerepelni :) Nem szeretem a néznek :D De akkor is része voltam az előadásnak, a háttérből.

Plakátunk :) 

Szóval az utolsó próbákon teljes erőbedobással dolgoztunk, kellékeket szereztünk, jelmezekért futkoztunk. A főpróbán tudtunk csak rendesen feldiszletelni, beállítani a fényeket, hangokat, effekteket és még mindig nem éreztük tökéletesnek. Még az első előadás előtt is voltak változások. Az egész hét csak e körül forgott mindannyiunknak. El sem tudjátok képzelni mennyire a részetekké tud válni, a legváratlanabb pillanatban kezdtél el szöveget mondani, vagy ugrik be egy jelenet.
Az első előadás pár hibával, néhány bakival, de sikeresen lement, a fiataloknak nagyon tetszett. A második előadás egy felnőtt közönség előtt zajlott, amitől nagyon tartottunk. Újabb változtatások a kezdés előtt, egy kisebb sérülés, aggódás és végül egy újabb jó előadást tudhattunk magunk mögött. A harmadik bérleten kívül előadásunk már a barátoknak szólt. Minden idegeskedés elszállt, teljes örömjáték volt az egész és az egyik legjobb előadás lett belőle.
Nagyon pozitív visszhangot kapunk, ami iszonyú jó érzés :)


 
Bár nem voltam a színpadon mégis a része voltam ennek az egésznek és nagyon jó érzés mikor a közönség tapsol és tudod, hogy azért, mert tetszett neki. A részemmé vált ez az egész és tudom, hogy ezt sosem fogom elfelejteni. Most érzem csak igazán, hogy színházban akarok dolgozni, például így rendezőasszisztensként. Annyira vonzz ez az egész, a pörgő életmód, még akkor is ha elfáradok és annyi mindent tanulhatnék. :) Bárcsak lenne rá lehetőségem, hogy ilyen helyen dolgozzam :)

Ezen a linken találtok néhány képet az előadásról :)
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.317261521759263.1073741840.118353234983427&type=1


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések