Eltűntem :/

Kedves Olvasóim!

Igen tudom nagyon eltűntem az utóbbi időben...
Ennek több oka is van. De ami leginkább lefoglal az a bemutató. Most érkeztünk el a legutolsó hetekig, most próbáljuk összeszedni a díszletet, a jelmezeket, rendezzük a jegyeket.
23-án egész napos főpróbát tartunk. 24-én pedig meg lesz az első bemutatón... Nagyon izgatott vagyok, főleg, hogy elvileg én fogom csinálni a hangot. Szóval minden gondolatom e körül forog :)

Másrészt valami akadályoz az írásban :/ Nem tudom miért de vagy időm, vagy kedvem, vagy energiám nincs írni :/ Hiába ülök le, hogy most irok nem vagyok elégedett vele... Azért próbálkozom :)

Hamarosan új design lesz a blogon, ha minden jól megy :) Ez már a Lélekkeresőhöz fog igazodni :)

Még mindig várom a választ a kiadótól, de még mindig semmi :/ Azt hiszem újra megkérdezem őket, hogy most igen vagy sem :/

Két kritikát is kaptam a Négy Őselem 1- Lángolás történetre és azt hiszem mindegyiket pozitívnak vehetem :) Ez nekem nagy öröm mert nagyon szeretem ezt a sztorit :)

Igyekszem minél előbb visszatérni :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések