Hírek és egyebek

Sziasztok erre tévedők! :)

Tudom mostanában nem igen jelentkeztem, csupán a fejezeteket pakolom fel, de nézzétek el nekem, kicsit felgyorsult az életem.
A könyvtári munka mellett teljesen belemerültem a Szentivánéji álom próbáiba :) Áprilisban valószínűleg bemutató a társulattal vagyis heti kétszer kemény próbák vannak, amit élvezek, de leveszi az időt mástól :) Bár ettől függetlenül nem hagynám abba, imádom és teljesen felpörget, csak most kicsit zsúfoltak a heteim :)
Ezen kívül otthon is van elég dolgom, párommal is szeretnék minél több időt tölteni :)

Egyik hír, amit szeretnék megosztani veletek, hogy megpróbálkoztam egy kiadóval :) Elküldtem neki a Négy Őselem 1. - Lángolás szinopszisát, most pedig várunk :) Nem reménykedem, hogy kiadnak mert annál csalódottabb leszek ha mégsem sikerül, DE úgy éreztem meg kell próbálnom. Semmit sem veszítek vele, maximum azt mondják, hogy nem elég jó.
Ez a történet akkor is a szívem csücske marad, ha nem adja ki senki, ha sablonosnak hiszik, az enyém és kész :D Szeretem a hibáival együtt, persze nem lenne annál nagyobb boldogság, ha kiadnák és megint szervezhetnék egy könyvbemutatót :) Az álmokat mindig kergetni kell, hátha utolérem :)

Lovászlány: háááát igen *elvörösödik* lassan de biztosan haladok előre. Már 17. fejezetet irom, oldalszámban is elég jól állok, az Aranymosás minimális karakterszáma felett járok, szóval ilyen szinten jól állok :) Elég kevés időm jut mostanában rá, és sokat gondolkodom bizonyos dolgokon, mert nem akarom, hogy értelmetlen legyen a vége, vagy belezavarodjatok. Valamint azt akarom, hogy kerek egész legyen, hiszen a következő rész már nem Annieről fog szólni.

Más :)
Mint látjátok csatlakoztam egy kapmányhoz, ami az 1D blogok ellen tüntet... Tisztázzuk, semmi bajom nincs a bandával, nem az én stílusom de ez nem fontos, az a gond, hogy ezek a sokszor rosszul megírt, unalmas, sablon blogok elveszik az esélyt olyanoktól, akik nem fanficet írnak. Semmi bajom a jó fanficel, azzal is kell dolgozni, de ezek nem jók és már a csapból is ez folyik. Sokan azért nem olvasnak egyedi blogot, mert nem az 1D-ről szól. Én elhiszem, hogy szeretik de másnak is helyet kellene adni.

És még egy dolog, ami folyton felmerül a blog kapcsán. Szedjem szét és csináljak külön blogokat. Nos, bevallom őszintén nem szeretnék. Egyrészt sok időt elvenne mindegyikhez designt csinálni, folyton figyelni nem-e vagyok elkésve a részekkel, másrészt sem a Lovászlány, sem  Kristályba zárt érzelmek nem kerül fel teljesen. Minek szedjem szét, hogy aztán 3 hónap múlva ne legyen mit kitennem? Sem időm, sem energiám erre. Szerintem átlátható a blog, az oldalakon megtaláljátok a fejezeteket, oldalt fent van a Lovászlánynak és a Négy Őselemnek a fejezetei... A Lovászlány azért mert még tart a szavazás (Mellesleg már nem sokáig!!!)
Szóval, én jobb szeretem ha egy helyen vannak a dolgaim :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések