Ég veled 2013, Helló 2014!

Tudom, hogy csak holnap lesz Szilveszter, de azt hiszem nem nagyon leszek gép közelben :) Szóval előre is Nagyon Boldog Új Évet kívánok nektek! Kívánom, hogy sok olyan történik veletek jövőre, amit szeretnétek és ne feledjétek, NE adjátok fel az álmaitok soha! :)



Nagyon sok minden történt velem 2013-ban, fogalmam sincs, hogy hol is kezdjem :)
Jó és rossz egyaránt jelen volt, de csak az igazán fontosak maradtak meg bennem.

Sajnos az Aranymosás nem sikerült, de megjelent egy novellám a Meridiánok antológiában. Elkezdtem a Lovászlány című történetem, aminek úgy érzem lehet jövője... vagyis nagyon remélem :) Örülök, hogy ennyire szeretitek és ennyien támogattok. Remélem jövőre is velem lesztek! Sok visszajelzést kaptam tőletek, hideget-meleget egyaránt de nem bánom :) Örülök, hogy olvastok :)

Végre eltudtam helyezkedni a városi könyvtárban, ahol szinte már otthon érzem magam és nagyon szeretek ott lenni. Másrészt rendezőasszisztensként részt veszek egy darab megszületésében, ami egy álom megvalósulása, még ha csak egy amatőr társulatról is van szó! Ez egy lépés ahhoz, hogy közelebb kerüljek a színházhoz, ami szinte olyan közel áll a szívemhez, mint az írás! :)

Eljutottam a budapesti könyvhétre és találkozhattam az egyik legjobb barátnőmmel, aki sajnos távol lakik tőlem. Őt is ennek az évnek köszönhetem. Annyira örülök, hogy rá találtam és hogy mennyi mindent átéltünk együtt még ha csak interneten keresztül tartjuk is a kapcsolatot. <3 Ő az én Dinám.

Örülök, hogy ezt az évet a családommal, a barátaimmal és a párommal tölthettem, aki már 3 éve bírja velem <3

Tervek 2014-re?
- Befejezem a Lovászlányt és amennyire csak lehet tökéletesre csiszolom.
- Elkezdem a következő történetem.
- Igyekszem helyt állni a munkahelyemen, és a társulatnál.
- Tervezem folytatni az egyetemet és minden erőmmel le akarok diplomázni.

Megjegyzések

  1. Sikerekben gazdag újévet, és a történetekkel meg le ne állj, mert vérprofi vagy :D <3

    VálaszTörlés
  2. Köszi :-) Vérprofi? :-D Ez egy kicsit túlzás :-) ;-)

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések