Kérdések és kérések

Sziasztok!

Újra itt vagyok, még mindig nem a 14. fejezettel, de már hamarosan befejezem :) Viszont úgy döntöttem gonosz leszek és innentől már csak részleteket kaptok. Nem azért mert nem szeretlek titeket, csak mivel ezt a történetemet kiadásra szánom (egyszer talán tényleg megjelenhet - álmodozik *.* ) nem akarom az egészet feltenni blogra. Természetesen, aki jelentkezik, hogy tovább szeretné olvasni annak feladata is lesz. Előolvasói szerepkörben segítenie kell nekem, hogy jobbá tegyük ezt a történetet :) Jelentkezzetek itt, hozzászólás formájában, vagy az e-mail címemen :)

Jelenleg két szavazás is zajlik az oldalon és örülnék, ha minél többen szavaznátok :)

A Lovászlánnyal kapcsolatos szavazás képet fest nekem arról milyen szinten áll a történetem, persze nem tehetek mindenki kedvére, de azért jó tudni, hogy állok :) Még mindig arra kérlek benneteket, hogy akik "Nem tetszikkel" szavaznak írják meg nekem vagy valamelyik fejezet alatt, vagy e-mailben, hogy mi a baj. Ne aggódjatok, nem fogok senkit sem megenni. Erre azért lenne szükség, hogy még jobbá tehessem :)

A másik a Négy Őselemmel kapcsolatos! Ezt azért indítottam, hogy érdemes lenne-e tovább közölnöm, olvasnátok-e. Mivel a Lovászlány fejezetei immár nem kerülnek fel teljesen, de én szeretnék nektek olvasni valót hozni.

Plusz gondolkodom még egy szavazáson, mivel a facebook nem enged kérdést létrehozni. Ebben azt szavaztatnám meg, hogy melyik történetet szeretnétek olvasni a Lovászlány után. Eddig hat olyan történet van, amit bármikor képes lennék elkezdeni, de mint mindig most is azt szeretném, ha ti döntenétek :) Hiszen én vagyok értetek :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések