Friss :)

Kedves Olvasók!

Még nem fejezettel jövök :) Mit tudjátok a Lovászlány teljes fejezetes közlése a 14. fejezettel véget ért, de mindenképpen szeretnék részleteket kitenni a többiből, ám csakis bétázva :) Nem szeretném megmutatni milyen is igazán egy fejezet mielőtt kikerül, mert sokan elmenekülnétek :)
Tegnap elkészültem a 15. fejezettel magamat is meglepve, hiszen nem gondoltam, hogy egy délután alatt képes vagyok megírni :)
Még 5 fejezet vár megírásra, ugyanis kerek 20 fejezetesre tervezem a történetet :) Már tudom mit szeretnék megírni, és azt is tudom, hogyan épülnek fel, már csak időt kell rá találnom :) Remélhetőleg ezekkel a fejezetekkel átlépem a 200 A/5-ös oldalt, de az igazi lényeg, a 320.000 karaktert, ami szükséges az Aranymosás pályázathoz elértem :) Sőt már bőven át is léptem :) Idén még nem szeretnék indulni rajta, de ha jövőre is meghirdetik szándékomban áll a Lovászlányt beküldeni :) Már ha többen is támogatnak majd ebben a döntésben. :)

A Négy Őselem 1 - Lángolással kapcsolatos szavazásnál döntő fölénnyel szeretnétek tovább olvasni és ennek nagyon örülök :) Mert bár nem a legtökéletesebb regényem mégis a szívem csücske :) Annyire hozzám nőtt, hogy egyszerűen nem tudom elengedni :) Sajnálom, hogy nem jutottam tavaly túl vele az Aranymosás előszűrőjén, de sajnos az ilyesmi megesik... :)

Következő hír, hogy immár már helyre is felkerülnek a Lovászlány fejezetei :) Egy új kezdeményezés kapcsán, ami az amatőr írókat szeretné összefogni, megkerestek és én kaptam az alkalmon :) Ezért a fejezeteket, most már itt is olvashatjátok: http://www.netregeny.atw.hu/

Ezen kívül csatlakoztam egy kampányhoz, amit a http://coffeeblogmagazin.blogspot.hu/ indított el. Az oldal szeretné összfogni, azon blogokat, amelyek nem sablonok :) Vagyis egyediek és érdemes olvasni őket :) Ez persze nem azt jelenti, hogy fanfictionok nem vehetnek részt rajta, hiszen abban is lehet egyedit, lemásolhatatlant alkotni :) Ez a tucat blogok ellen indul :) Ha szeretnétek részletesebben olvasni róla a cikkeket megtaláljátok az oldalon :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések