Egy kis friss :)

Drága olvasóim!

Tudom, hogy az utóbbi időben nagyon eltűntem, mint szürke szamár a ködben *ejnye-bejnye nekem* de kérlek nézzétek el nekem. Amióta elkezdtem dolgozni felborult egy kicsit az időbeosztásom, de vissza fogok találni a ritmushoz és újra lesz időm írni. Mivel hiába határozom el, hogy ma bizony írni fogok, mindig közbejön valami olyan dolog, amit muszáj megcsinálnom. De remélem a hétvégén lesz időm írni és végre befejezem a 14. fejezetet :) Amint remélhetőleg minél gyorsabban megkaptok... már ha megkapjátok egészben *gonosz mosoly* :) Mivel erősen gondolkodom rajta, hogy innentől kezdve már csak részleteket kaptok belőle :)
De ne higyjétek, hogy elhanyagolom a történetet :) Egy új bétával gőzerővel dolgozunk azon, hogy jobb legyen a történet :) Ezen kívül még sok blogger véleményére várok ezzel kapcsolatban :)
Viszont nagyon elszomorodom, hogy egyre többen nyomtok a "Nem tetszik" gombra a szavazásnál :( Persze, tudom én, hogy nem tehetek mindenki kedvére, de nagyon kérlek benneteket, hogy mondjátok meg, mi a baj vele. Mert ha hallgattok nem leszek jobb és nem tudom mi a baj.

Erősen gondolkodom rajta, hogy a Négy Őselem 1 - Lángolás fejezeteit is megosztom veletek :) Vagy legalábbis töltök még föl fejezeteket :)

Remélhetőleg hamarosan új fejezettel jelentkezhetek :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések