Ragaszkodás

Elgondolkodtam, hogy mennyire ragaszkodunk néhány dologhoz csupán azért mert közünk volt hozzá valamikor :)

Nem rég rakodtunk és előkerültek a régi mesekönyveim :) És igaz, hogy már nem vagyok gyerek mégis reflexből nyitottam ki és kezdtem el olvasni egy-egy könyvet, miközben vigyorogtam, mint a tejbe tök :) Mert emlékeket idézett fel :) Hogy anyukám, apukám, nagymamám hányszor olvasott fel belőlük, hányszor vettem kezemben én magam és olvasgattam belőle. Ránézésre tudtam melyik könyvben milyen mese van, pedig már hosszú évek óta nem vettem a kezembe őket :)

Ugyanezen pakolás alkalmával előkerült az a játék, amit együtt kellett játszunk anyuval, hogy javuljon a diszlexiám :) Amikor anyu behozta a szobámba felsikítottam, mert tudom mennyire szerettem még akkor is ha akkor megszenvedtem minden szóért :) Mondjuk szerintem ez a játék nem csak a diszlexiásoknak segítene, de minden más gyereknek, hogy jobb legyen a szókincse.

És ugyanez a ragaszkodás igaz a történeteimre is. Mindegy mennyire tartom gyerekesnek, hülyeségnek, klisének a régi sztorijaimat, akkor is az enyémek :) És mindegyikből, csak azt sugározza felém, hogy szerettem írni, hogy boldog voltam, mikor papírra vetettem ezeket.

A legelső történetet, amit a legjobb barátnőmmel vetettünk papírra, most újra elővettük és átírjuk :) Mindegy mások mennyire tarthatják gyengének, butaságnak, őrültségnek a sztorit, annak tényleg az volt a lényege, hogy jókat röhögjünk :D Minden poénunk a miénk és igen tényleg olyan hülyék vagyunk néha, mint a szereplők a könyvben, mégsem gondoltam soha arra, hogy kidobjuk mert mi tudunk ennél jobban is :) Szeretjük azt a történetet és mindig is szép, vidám emlékeket fog felidézni bennünk, amiket együtt töltöttünk :)

Azt hiszem ez az oka, hogy régi dologhoz ragaszkodunk :) Legyen az egy könyv, egy plüss állat (van olyan kutyám, amitől sosem válnék meg :D Bár mindegyiktől nehezen válnék meg xD), egy társasjáték vagy bármi :) Mert emlékeket idéz. Valamit, amit átéltünk, amitől boldogok voltunk vagy éppen szomorúak, valakit, akit szerettünk, akivel jól éreztük magunkat :)
Emlékek, amiket egyes dolgok magukba zárnak, hogy amikor szükségünk van rájuk újra átéljük :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések