Hírek :)

Szóval... pár nappal ezelőtt láttam egy felhívást, hogy a Digi-book kiadó, tehetséges fiatal szerzőket keres. http://digi-book.hu/ :)
Úgy döntöttem veszteni nem vesztek így elküldtem a Négy Őselemet.
 Azt a választ kaptam, hogy érdemes vele foglalkozni bár szerkesztésre szorul de küldtek egy szerződés tervezetet :D Még ennek is nagyon örülök, mert azt jelenti talán még sem olyan rossz :) Ha segítenek benne talán tényleg kiadásra érdemes lesz :) 
Átolvassuk a szerződést és meglátjuk, bár eddig óckodtam a e-booktól mégis úgy látom, hogy itt Magyarországon csak így lehet bármibe is belekezdeni. Nagyon sok kiadót megkerestem már, de vagy nem válaszolnak, vagy nem foglalkoznak amatőrökkel :/ Sajnos ilyen a világ, de talán az e-booknak is van jövője :) 
 
Hamarosan 10. fejezet :) Jóó hosszú lett így lesz mit olvasnotok :)  

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések