Évvégi áttekintés :) Jövő év :)

Hol is kezdjem ezt az évet? :) Történek jó és rossz dolgok is :)

Túl vagyok az első egyetemi évemen :) Első félév átlaga : 4,31 - 31 kredit teljesítve . Második félév átlaga 4, 26 - 26 kredit teljesítve :) Harmadik félévem elég nehéz és rohangáltam fel s le és még így se ment minden rendben :) De már csak 5 vizsgám van hátra.

Áprilisban elkezdtem megírni a Négy Őselem 1. - Lángolás című regényemet, amit Augusztusban be is tudtam fejezni :) ( 33 fejezet + prológus + epilógus) Nagyon remélem, hogy ki tudom majd adatni. Jelenleg a Könyvmolyképző pályázatán van :)

Nyáron végre eltudtunk menni a párommal 3 napra nyaralni :)

Augusztus végén elkezdtem a jelenleg futó regényem a Kristályba zárt érzelmeket. :)

Agusztusban elindítottam ezt a Blogot :) <3

Versekkel bővült a repertoárom, pedig nem tudok verset írni, de próbálkozni szabad :)

2013.

TERVEIM:
  1. Befejezem a Kristályba zárt érzelmeket - valószínűleg minden fejezetet megosztok veletek :)
  2. Neki állok Négy Őselem 2. - Szenvedés regényemnek
  3. (Nagyon remélem... álmom válna valóra) Kiadatni a könyvem
  4. Minél jobban teljesíteni az egyetemen.
  5. Igyekszem többet olvasni :)
NAGYON BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDEN OLVASÓMNAK! :)
Remélem jövő évben is velem tartotok :)

Népszerű bejegyzések