Friss

Lassan talán a héten már érkezik a 4. fejezet a Kristályba zárt érzelmekből, csak még várom, hogy átnézzék nehogy valami hülyeséget tegyek közzé. :) Az ötödik fejezet is lassan elkészül. Nem tudom hány fejezet fog ebből felkerülni, még meglátom. Örülök, hogy pozitív visszajelzéseket kaptam eddig :)

Mint láttátok letörtöltem jó pár fejezetet a Négy Őselemből, mert nem akarom, hogy sok legyen publikálva. Mindenképpen indulok vele az Aranymosáson, hátha összejön :) Végülis nem vesztek vele semmit sem. Még a végén alakítottam, de már az utolsó fejezetek is a bétámnál vannak. :) Sokat tanultam tőle és remélem már nem követem el ugyanazokat a hibákat.

Mostanában igen csak gondolkodom azon, hogy azokról a könyvekről, amiket elolvastam hozok egy kis kritikát :) Bár mivel nem vagyok kritikus ne számítsatok valami nagy, mindenre kiterjedő kritikára, csupán a saját véleményemre. :)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések