Liebster Award :)

Tessa R. Lambrick révén engem is elért a Liebster Award :) Olvassátok ha érdekel én hogy gondolkodom :)

 A kérdéseim pedig:
1. Szoktál írás közben zenét hallgatni, tévét nézni, vagy egyéb dolgot csinálni?

Zenét hallgatni nem szeretek mert elvonja a figyelmem, hisz sokszor egy szám ihlet meg. Ellenben a tévé sokszor szól a háttérben és egyáltalán nem zavar :)


2. Hogy jöttél rá, hogy a jövőben írni szeretnél? Hirtelen jött ötlet, vagy tudatos folyamat?

Igazság szerint fogalmam sincs. Megírtam az első könyvem (amit soha senkinek nem mutatok meg xD) és utána jött a következő ötlet, ami nem hagyott nyugodni. Folyamatosan zsongott a fejemben és azt akarta, hogy leírjam.
 
3. Mintáztál már karaktert a környezetedben élő személyről?

Nagyon sokszor :) Ha a történetemben van a főszereplőnek legjobb barátnője, biztos, hogy az én legjobb barátnőmről mintázom, aki már 13 éve mellettem van jóban rosszban.
 
4. Mit gondolsz, mitől lesz egy regény sikeres? A jó reklám mennyire befolyásolja a sikert?

Igen, fontos a jó reklám, vegyük alapul az új könyvsikert a Szürke ötven árnyalatát. Sok példányt adtak el mert jó volt a reklám. Vagy vegyünk engem, az én könyvemet nem reklámozzák, kevesen is tudják, hogy megjelent.


5. Ki az első ember, akinek megmutatod az új részeket?

Általában a legjobb barátnőm, de olykor a párom is beleolvas :)

6. Van olyan karaktered, akit nem kedvelsz és nem feltétlenül azért, mert negatív szereplő?

Nincs. Bár természetesen a gonosz szereplőkkel nehezebben azonosulok, mégis csak én teremtettem őket :) Isten és az anya is szereti a gyermekét legyen az bármilyen rossz.

7.  Ha lehetőséged lenne választani, melyik kiadóhoz vinnéd a kéziratodat? Tegyük fel, hogy tuti a siker, és bármelyik kiadná? J

Talán a Könyvmolyképző vagy az Ulpius ház, esetleg az Alexandra :)

  8. Papír alapú könyv, vagy ebook?

Természetesen papír alapú könyv :) Ha ebookt olvasok elveszik a varázs. Én szeretek kiülni az udvarra egy könyvvel a kezemben és olvasni.


9. Melyik az az öt szó, ami leginkább jellemez?

Hmmm... jó kérdés. Talán: kitartó, fantáziadús, jó kedvű, hűséges és furcsa.
 
10. Melyik kedvenc íród fejébe kukkantanál be egy pillanatra?

J. R. Ward :) Bár még van pár akitketszeretek, de ő érdekelne a legjobban :)
 
11. Genyó kérdés, de melyiket választanád: boldogság, vagy sikeres írói karrier?

Tényleg genyó kérdés :D De én mindenképp a boldogságot :)


11 dolog rólam:

1. 19 éves vagyok és a veszprémi Pannon Egyetemen tanulok, Magyar alapszakon.

2. Mindenem az írás nélküle nem tudnék létezni. Mindig is ez volt az egyetlen mentsváram.

3. Szabadidőmben: írok (természetesen), olvasok, színházba járok (ha tehetem és van rá pénzem) és a barátaimmal vagyok.

4. Komoly kapcsolatban élek és a párom mindenben támogat :)

5. Önbizalom hiányban szenvedek és sokszor hiszem azt, hogy senkit sem érdekel, amit csinálok és senki sem szeret. Ez az általános iskolai csúfolásnak az eredménye.

6. Minden vágyam színházban dolgozni, mert imádom a nyüzsgést.

7. 13-14 évesen kezdetem el írni. A legelső történetet nem önállóan alkottam, hanem a legjobb barátnőmmel, de azt soha, semmilyen körülmények között, ha pisztolyt fognak a fejemhez akkor sem mutatom meg senkinek. (Tényleg ilyen rossz, higyjétek el)

8. Sokszor megihlet egy dal, egy idézet, egy könyv, vagy esetleg egy álom.

9. Nagy álmom, hogy egyszer majd a könyvespolcokon lássam a könyvem és, hogy az emberek élvezzék, amit alkotok.

10. Jelenleg sok időt töltök a lassan 3 hónapos keresztfiaimmal :)

11. Igyekszem minden embernek segíteni, ezért sokszor lelkiszemetesládának érzem magam.

11 Kérdés tőlem:

1. Mennyire azonusoltok a karakterekkel vagy a főszereplőtökkel?

2. Éreztétek valaha úgy, hogy ti is a történet részei vagytok?

3. Melyik könyvet nem olvasnátok el újra?

4. Szoktatok félbe hagyni könyvet? Vagy inkább azok közé tartoztok, aki azt mondja, csak azért is végig olvasom?

5. Mennyire szenveditek meg a negatív kritikát? Hamar túl élitek vagy sokáig rágódtok rajta?

6. Fanfic vagy saját alkotás? ( Én személy szerint jobb szeretem ha valakinek a saját történetét olvasom :) )

7. Mi vagy ki adta az első lökést, hogy nekiálljatok írni?

8. Mi ad erőt akkor, ha úgy érzitek nincs kedvetek folytatni az írást?

9. Volt már olyan könyv, ami megihletett? Ha igen, melyik volt az?

10. Hol szerettek írni? Gépen vagy füzetbe?

11. Tudják a barátaitok, hogy írtok? Ha nem miért?


Ennyi telt tőlem :)

Emberek, akiknek a válaszaira kiváncsi vagyok :
 Nagy Annamária

 Thót Detti

Kovács Laci

Marianna Von Birken

Dina Balasch

Veréb Ani

Farkas Anita

Csóka Regi

Vincze Tamás








Megjegyzések

Népszerű bejegyzések